Home » Regionaal » Steun getroffen sponsoren LED boarding De Graafschap

Steun getroffen sponsoren LED boarding De Graafschap

197
 

StijlvolBudget Logo

Creëer Jouw Droomhuis met Betaalbaar Interieuradvies!

Bij StijlvolBudget maken we stijlvolle woonoplossingen voor iedereen toegankelijk. Ontvang praktisch interieuradvies dat volledig is afgestemd op jouw wensen én budget!

  • ✔️ Op maat gemaakte moodboards
  • ✔️ Directe links naar betaalbare meubels
  • ✔️ Persoonlijk interieuradvies

Ontdek meer

LICHTENVOORDE/DOETINCHEM – Een opvallende gebeurtenis op de Vijverberg tijdens de eredivisiewedstrijd tegen Roda JC. De LED boarding langs het veld, die gebruikt wordt voor het weergeven van sponsoren, viel in de 1e helft om. Helaas kon de boarding niet meer in werking worden gebracht, waardoor een groot aantal sponsoren zendtijd misten. Een Achterhoeks bedrijf biedt hen compensatie op LED displays.

Noaberschap

Niet alleen het gezamenlijk optreden van supporters om de omgevallen LED boarding snel rechtop te zetten is écht Achterhoeks noaberschap. Enkele dagen ná de wedstrijd bleek ook dat geen enkele sponsor bij De Graafschap beklag heeft gedaan om gemiste zendtijd en PR door het omvallen en daarna uitgeschakeld blijven van de boarding.  Met enige jaloezie keken diverse andere voetbalclubs naar de saamhorigheid op de Vijverberg.

Compensatie geboden voor gemiste reclamezendtijd

In samenwerking met de graafschap-supporters van Oldies DTC geeft Addink Media, Businessclublid bij De Graafschap en bekend van de LED displays langs de N18 (Twenteroute) bij Lichtenvoorde en Groenlo, de getroffen sponsoren compensatie. Zij worden nu namelijk weergegeven op één van de LED-displays van het bedrijf. “Wij vinden het geweldig dat niemand klaagt over gemiste zendtijd tijdens de wedstrijd. Zo gaat dat hier in de Achterhoek!”, geeft eigenaar Rutger Addink aan. Hij vervolgt: “Aangezien wij vergelijkbare middelen hebben voor promotie van bedrijven, onze LED displays, geven wij nu voor een tijd de getroffen bedrijven weer op één van onze displays.”

Navraag bij Rutger leert dat het idee kwam via een groep graafschap-supporters genaamd Oldies DTC om getroffen bedrijven extra PR te bieden. In onderling overleg hebben zij vervolgens deze actie uitgevoerd waarbij Oldies DTC beschikte over de informatie welke bedrijven zendtijd gemist hebben. Al met al een mooi stukje Achterhoekse nuchterheid, saamhorigheid en noaberschap. #samendran

De betrokken bedrijven blijven in beeld op de displays tot aan de kraker De Graafschap – Cambuur op 2 april a.s.


Foutjes, opmerkingen, nieuws, activiteit of als je iets opmerkelijks hebt gefotografeerd stuur het naar redactie@streekgids.nl.